Vill ha och vill ha och vill ha...

Asos har som alltid en massa jag vill ha. Just nu är det uteslutet att köpa något, så jag får vänta till i höst. Just därför hittar jag så klart extra mycket jag vill ha, överallt.

image163 




Jag är lite kär i en del av dem. Det är inga dyra priser heller, därför svider det extra mycket att jag inte har pengar alls att strö på "vill-ha-men-behöver-ej"-saker. Suck.

Rufs och Tufs fick en ny hage förrut, och det var förstås uppskattat. Men Rufs går barfota och är grymt ömfotad, så bara vägen mellan hagarna gjorde honom riktigt öm.

Jag joggade också, och det gick riktigt bra. Känns som jag kommer nå mitt mål om att få ökad kondiotion snabbare än vad jag satt som mål. Men å andra sidan gäller det att träna hela tiden också, så jag måste följa det. Nu ska jag köra mitt natt-träningspass.

Jag hoppas Fröken Bitter har sett Hata Göteborg nu inatt, så jag kan få ägna morgondagen åt att bejubla mig över Svante, och få någon form av förståelse av henne. Men det är väl antagligen för mycket begärt.

Nu, sova.

image144


Kommentarer
Postat av: Anonym

SVANTE? Förfan! JOHANJOHANJOHAN! Jag ligger lätt med honom, lätt. Svante verkade ju ha allvarliga problem.

2007-07-12 @ 11:28:08
Postat av: Morran

Nej, Svante är en man för mig ju! Hahahaha! Vem var ens Johan? :O

Postat av: sassa

snygga saker!! den silvriga paljettklänningen va hur snygg som helst. kostar?

2007-07-12 @ 19:32:46
Postat av: Morran

Lite drygt 500 tror jag det var. Jag var yttesrt nära att klicka hem de där sakerna förut, men lyckades hålla mig. Beröm till mig, hoho. :)

2007-07-13 @ 23:59:20
URL: http://remrem.blogg.se/morran/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback