Anaheim Stanley Cup-Mästare 2007!

Lyckan igår var kolossal! Nästan två månader efter MODOS SM-guld fick jag återigen vara rörd till tårar då Selänne och Samme fick lyfta bucklan. ÄNTLIGEN!

Det ska väl tilläggas att Anaheim inte är "mitt" lag i den rätta bemärkelsen, men näst efter mina lag kommer Anaheim med spelare som för mig är kungar. Deras spel och laganda är fullständigt lysande, och matchen igår var underbar. Anaheim spelade som ett lag, klarade av att spela på resultatet och visade viljan att vinna.

image109

Stilig bild tagen med min gigantiskt miserabla mobilkamera från en minst lika dålig TV-skärm. Men motivet är åtminstone guld värt!

GRATTIS SAMME, SELÄNNE, PRONGER, SCOTT och övriga ankor!

***

Grattis också till Piggelin som tagit studenten!

Morran hissar: Anaheim, så klart. Vilken match de bjöd på!

Morran dissar: Min fot. Jag kan inte ens ha vanliga skor utan får ha mina vinterskor = jag dör av värmeslag. Det är så jäkla illa. Och jag missade Emil i Lönnerberga. Misääääär!

Jag och
Stockholmsfjollan tog ett varv på stan och det slutade med att jag inhandlade två shorts, en scarf, en bok och en res-flaska samt ögonmake-up remover innan vi snaskade i oss nachos och pratade rabies och såna saker.

Imorgon blir det avrättning av oss. Dags för opposition. Söt-häxan beskriver helvetet på ett lysande fint sätt. Jag blr nästan rörd.

Nej, nu blir det brist på fantasi och bloggen blir usel. Bäst att sluta. Min fot behöver dessutom omvårdnad.

Tjip, tjip! Mer eller mindre läggdags för halta lotta.


image33

Kommentarer
Postat av: Stockholmsfjollan

Jag älskar att shoppa med dig! Man känner glädjen av att shoppa men slipper att bli luspank. Oh yes!
Dessutom var shortsen mums!

Postat av: Anonym

Du inser väl hur töntigt det där låter? "Inte mitt favoritlag, men näst efter mina tjugoandratvå lag så kommer Anaheim eftersom det spelar minst en efterbliven idiot.."
Suck. Jag blir hjärndöd av allt det här!

2007-06-08 @ 16:39:23
Postat av: Morran

Fjoll: Nästa gång är det som sagt din tur att stå för betalningen. ;) I alla fall för glass. :) Hoppas ni har sjukt kul ikväll!
Oraklet: Du är redan hjärndöd ju! Haha!

2007-06-10 @ 04:03:47
URL: http://remrem.blogg.se/morran/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback