Hur kvinnlig/manlig är du?

Två roliga test som testar din kvinnlighet respektive manlighet har figurerat på ett antal nätsidor och bloggar senaste tiden och jag som älskar test i den stilen var föstås tvungen att ta med dem i min blogg.

Klicka på loggorna nedan för att komma till testen!

image113


Mitt resultat:

Din poäng: 237

Du är laddad med östrogen och det råder ingen tvekan om att du är kvinnlig! You go girl!

För er män kommer ett test här:


image114

Mitt resultat:

Din poäng: 53

Du är en pojke som har fått sitt första fjun. Men det gör dig dessvärre inte manlig.

Hu! Så högt! Det beror nog på fotbollen och att jag ju tycker snus är manligt, samtidigft som rosa kläder är omanligt. Haha!

***

Morran hissar: Flams och Trams = Misär (i positiv bemärkelse).

Morran dissar: Virusprogram för 400 riksdaler. ÄNNU mer utgifter.

Nu blir det in till staden, och då blir det förstås att bränna ännu mer pengar. Det känns trevligt. Och ännu trevligare känns det att solen just gick i moln, lagom till det att jag ska iväg. Typiskt.

Nedräkning: Bara tre dagar kvar till Kberg! Jippi!


image33

Kommentarer
Postat av: Blond Häx

Haha! Jag är mer tjej och mindre man än du! 269 tjejpoäng och 48 killpoäng."Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!" Visste väl det! :P
Förresten, jag är inte trams! :@

2007-06-11 @ 19:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback