Jag vill inte påstå att jag är fullkomlig...

... Men det är bra nära.

Här har man nu suttit på universitetet och väntat på ett mail från vår handledare i cirka två timmar, och jag avlider snart. Jag vill, och jag behöver hem snarast möjligt. Tragiskt nog gäller det ju dessutom att anpassa sig efter när tågen går, och hoppas någon sedan kan hämta upp mig när jag kommer hem. Snälla rara, maila då!

Det värsta med sommaren är att det inte kommer något studiebidrag, och det innebär att jag som inte har fixat något heltidsjobb under sommaren kommer få snåla riktigt mycket, och jag trivs inte med det. Jag är för osjälvdisciplinerad för att leva fattigt, så att säga.

Bara för att jag vet att jag inte bör köpa något nu så hittar jag en rad onödiga attiraljer som vill följa med mig hem. Exempelvis den här sötnosen för 249 riksdaler från
Gina Tricot.


image102



Jag vill ha besked om Timmy nu, nu, nu, NU! och imorgon är det Dagen med stort D. Kung Forsberg i Värmland. I mitt land, liksom. Herrejävlar.

***

Några timmar senare. Hemma, men inget mail från vår handledare...? Eller ja, jag har ingen aning för jag har inte orkat ta itu med det nu. Min msn strular dessutom, illa. Klockan är snart 22 och jag ska ägna fredagskvällen åt att betala räkningar och plocka upp min packning samt förbereda morgondagen.

***
Jag måste berömma mig själv. Jag vet inte hur det gick till, men jag gick upp och var på universitetet från 8-16 idag. Dessutom GJORDE jag saker när jag väl var där. Man kan bli impad för mindre.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Jag hade tänkt skriva (återigen) något om vilken Gud Peter Forsberg är för mig, men ord räcker inte till för det. Jag undrar om jag är den tjatigaste personen i världen? Nää, inte riktigt men nästintill. Det känns sådär. Jag vill vara nummer ett. Jag och Forsberg. Vilket team vi skulle bli!

Fan, jag skulle skriva om porr idag egentligen. Men det får bli en annan gång.

Nu ska jag fira lite (jag ska fira morgondagen i förväg). Fira och fredag passar lika bra ihop som Morran i Foppas knä.


image33




Kommentarer
Postat av: Den Blonda Häxan

Alltså, det är detta jag alltid har sagt, MAN KAN INTE LITA PÅ DAMER MED SKÄGG!!!!

2007-06-01 @ 23:25:41
Postat av: Stockholmsfjollan

Fortfarande inget mail. Blä :P

Postat av: EMMA

Har du hört nåt mer? Stämmer det att han har på sig tills ikväll 21.00? STANNA TIMMY!

2007-06-02 @ 12:37:07
URL: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se
Postat av: Linda

Jag vill höra allt om gårdagen?! Träffade du Kungen?! Vi hann aldrig komma igår : /

2007-06-03 @ 17:23:36
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Trädet

hur kan det vara möjligt!? låter helt osannolikt.

2007-06-04 @ 00:38:16
URL: http://whynotwhrite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback