Om du så mycket som drömmer om att slå mig...

... är det bäst att du ber om ursäkt när du vaknar.
Muhammed Ali

B-uppsatsskrivande igen, och jag tänker mest på allt annat. Som vanligt med andra ord. Eftermiddagen är dock vikt åt shopping med Murke och förhoppningsvis hittar vi något till Lurke.

Just nu känns det lika stört som vanligt att sitta i datasalen på universitetet.
Den Blonda Häxan sitter och studsar på stolen i takt till den vedervärdiga tönt-musiken hon och Stockholmsfjollan är besatt av (och som driver mig till vansinne). Fjollan själv sitter och gnäller om sina myggbett på foten som nu gjort att hon har en elefantfot. Det positiva i det är dock att jag inte längre har en elefantfot och därmed kan må alldeles förträffligt bra av att höra henne berätta om myggbetten om och om igen. Jag låter henne hållas, "mmm"-ar på rätt ställen och ler hela jag inombords. Äntligen är det hon som gnäller över sin fot!

Dagens musiktips:
Whiskey In The Jar - Thin Lizzy

Är det Metallica som gjort en version på denna? Oavsett vad, så kan inget annat band slå den här versionen.





***

Peter Forsberg är hockeyns astronaut. Övriga är endast jaktpiloter. Och nej, det spelar ingen roll vems namn du säger, det är så här.

Muhammed Ali har sagt så mycket bra, att han förtjänar vad som helst i pris.

***

Åter till B-uppsats-skrivande nu. Det känns... Tragiskt.

Ahooo.

image33

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu ska du få höra något; Senast idag fick jag höra att Foppa kommer spela i MODO till hösten. I Oktober/November kommer han gå på is med vårat kära lag : ) Kanske man inte ska tro på det till hundra procent, men hoppet är det sista som överger än och de här orden tror jag faktiskt på. För de kommer från en trogen MODOit som sägs ha pratat med Kungen själv om detta.

Postat av: Den Blonda Häxan

Du är iaf snäll och lyssnar på fotpratet :P
Och ja, det är Metallica, ska jag vara ärlig trodde jag faktiskt att det var originalet, men där hade jag tydligen fel...

2007-06-12 @ 19:58:39
Postat av: Michelle

Blivande sportjournalist? Intressant. Vart pluggar du någonstans?

2007-06-13 @ 23:21:37
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback