Det går framåt

Skönt besked om Timmy! http://www.modohockey.se/nyheter.cfm?nyhet=2881&rows=5 Nu kan man andas ut lite grann i alla fall. (Ja, det är idiot-bloggen som vägrar länka, inte jag som gör fel. Jag har faktiskt lärt mig länka nu efter cirka ett års tid).

Det går framåt med det jag ska göra. Alla telefonsamtal är ringda och artikeln om Nolander är så gott som klar. Det är bara lite finjusteringar kvar och sedan ska jag ta itu med J20-artikeln imorgon. Därefter väntas 15 timmar hemtenta. Den där hemtentan gör alltså att man knappast skuttar av glädje.

Colorado vann över Wilds, och de närmar sig slutspel. De tredje april är det match mot Flames och då är det superviktigt att de snor två poäng. Det bästa är att den tredje april är på tisdag, alltså kan jag nu skjuta den matchen åt sidan och lägga all min energi på MODO-matchen på måndag. Det behövs. Men nu för stunden får jag lägga fokus på Philly och Nashville som snart drar igång.

Eftersom alla älskar att läsa om mig så kommer här en intrevju med mig själv:

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jag är väldigt intresserad av religion (som ämne), jag är barnsligt förtjust i Astrid Lindgren-filmer och jag är intresserad av astrologi.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Vinnarskalle och lite jävlar anamma. Detta kan yttra sig på olika sätt dock. Humor är så klart ett måste också.

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Kärt barn har många namn. Morran, Månstråle, Lella (Lillan), Tratten, Molle, Marre, Murre, Murre Burr, Mars...

Hur var du som barn?
Nästan lika elak som jag är nu.

Varför bloggar du?
För att ni andra ska få se, lära och njuta, så klart.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Ja.

Vad kan man leva utan?
Foppas skador.

Vilket är viktigast hos din partner?
Manlig karaktär (beteende, utseende).

Hur ofta lagar du mat hemma?
Så sällan som möjligt.

Hur svarar du i telefonen?
Som det behagar.

Är du pinsam på fyllan?
Jag är aldrig pinsam. Inte enligt mig i alla fall! Övriga personers pinsamma och tragiska åsikter får stå för dem. Typ.

Hur ser folk dig?
Som "värsta grymma tjejen"?

Värsta känslan?
Att förlora. Att se mina lag förlora, att förlora ett spel, en match, eller någon jag tycker om.

Är du vidskeplig?
Vid hockey, ja.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Att jag blev vad-som-helst som kunde bota Foppas skador.

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Ja, jag skulle vilja vara Peter Forsbergs fru, tack.

Vart går din drömresa?
USA.

Vill du säga förlåt till någon?
Ja.

Vem är din hjälte?
Peter Forsberg. The One And Only.

Vad tror du på?
Foppa, MODO, mig själv.

Vad är lycka?
Att vinna

Vilka personer beundrar du?
Som sagt - The God Peter Forsberg. James Arness hör dit också.

Vem var din första kärlek?
Zeb Macahan, Foppa och Krister.

Har du någon dold talang?
Jag framhåller mina talanger. Jag är inte blygsam. Inte ödmjuk heller.

Har du någon fobi?
Blodprov och getingar


Nu ska jag sova. Jag är sjukt trött och det har jag varit hela veckan vid den här tiden. Helt ofattbart, jag måste vara sjuk. Cancer? Ja, troligen. Hjälp! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback