12 minuters orgasm

Enkäter ska fixas till vår B-uppsats, och min entusiasm inför den sjunker mer och mer. Hittils 8efter en veckas jobb lite drygt) har den kostat oss blod, svett och tårar och 600 spänn. Men nåja, Stockholmsfjollan sliter som en ekorre med att dela ut första delen av enkäterna, och jag och Den Blonda Häxan ska ägna kvällen och morgondagen åt att fixa resterande enkäter.

Mitt i enkät-ångesten finns dock något som göratt man mår sjujäkla bra. 12 minuters orgasm är inte fy skam.

Från Live Aid-galan 1985 dessutom. Ibland önskar jag att jag hade varit född då, bara för att få ha upplevt det live. Men då tänker jag på det magiska i att vara född 1987, och därmed ha levt i 20 årnu när MODO Hockey blev Svenska Mästare. Det gör att jag undrar varför jag någonsin velat vara född något annat år. När jag var yngre ville jag alltid att jag skulle ha fått leva på 1800-talets Nordamerika med den indiankultur som fanns då. Även om de tankarna är starka, så bleknar de snabbt när jag tänker på det faktumet att jag helst skulle ha missat The Gods hockeykarriär och MODOs SM-guld. Ja för tusan, jag skulle inte ha fått uppleva gudarnas sport hockey överhuvudtaget.

Ja, hjärnan har funderat och tänkt och analyserat ganska mycket idag. Också. Resultatet..? Ja, tja... Detta, ungefär.

image76

Men byt ut understa raden till "öronen går att fixa med en litet snipp snabb, enkelt och framgångsrikt".

Fast ja, inte vet jag? Bara för att jag började skriva det där, så satte jag också igång att analysera just det jag skriver. Jag kom fram till att det kanske är så att jag skriver det för att skydda mig själv? Och då har det ju ingen mening det där. Nåväl, allt ska inte vara lätt. Fan vad oytlig jag är.

Morran hissar: Glass, glass i stora lass med havregryn i! Det är inte nyttigt, och det är ganska äckligt om man tänker efter. Men det är väldigt lätt att göra, alldeles lagom krångligt recept för att jag ska lyckas. "Så mycket glass man vill, så mycket havregryn man vill. Blanda!"

Morran dissar: Min förmåg att lyckas i köket, kanske?

I´ve been flushed from the bathroom of your heart

Jäjä.


image33



Kommentarer
Postat av: EMMA

OJ VAD JAG GILLAR DIN DESIGN! :D ;D

Postat av: Stockholmsfjollan

När du bor hos mig, du ska du få lite riktigt mat vill jag lova.

2007-05-15 @ 00:23:53
URL: http://amorous.webblogg.se
Postat av: EMMA

Tack så mycket! Kul att de kommer till användning. :D

Jag lovar att fortsätta blogga om SVERIGES BÄSTA LAG! :D Jag får påminna mig själv ibland om att vi verkligen är bäst i Sverige. ^^

2007-05-17 @ 14:50:58
URL: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se
Postat av: EMMA

Det där strecket verkar vara nån onödig kod som ligger och skräpar. Testa och klippa ut koden som ligger över musikkoden och se vad som händer. Är det fel kod är det bara att klistra in den igen och försöka med att klippa ut en annan.

Hoppas det funkar! :)

2007-05-17 @ 15:07:04
URL: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se
Postat av: EMMA

Då vet jag inte riktigt vad som knasar sig. Men som du sa, fortsätt att testa dig fram. Hoppas det löser sig! :)

2007-05-17 @ 15:14:22
URL: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se
Postat av: EMMA

Ge den vad den tål, den SKA bort! XD Haha! Ha en bra dag! :)

2007-05-17 @ 15:30:06
URL: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se
Postat av: EMMA

Ja, jag förstår inte riktigt hur Ecke tänker här. Känns som att han måste ha nåt ordentligt ess i rockärmen om han inte låter Micke fortsätta.

2007-05-17 @ 15:33:05
URL: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se
Postat av: EMMA

Antar att du har träffat honom? Var på match i linköping under lockouten, men då var han naturligtvis inte med pga skadan. Min typiska otur. :/

2007-05-17 @ 15:35:58
URL: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback