Jag älskar ankor

Älskade Samme, älskade Samme. Ankorna besegrade Senators med 1-0 genom underbara Samme, och Anaheim leder nu med 2-0. Perfekt inledning, med andra ord. Expressens artikel.

image98

Såg inte denna match heller, men fick istället sova ut för en gångs skull inatt. Jag är alltså pigg som tusan, vilket är bra inför kvällens heltidsarbete med B-uppsatsen som ska vara klar imorgon.

Dagens lista:
Dagens problem: Den äckliga B-uppsatsen som ska vara klar imorgon.
Dagens dilemma: Den äckliga B-uppsatsen som ska vara klar imorgon.
Dagens bekymmer: Den äckliga B-uppsatsen som ska vara klar imorgon.

Jäpp, jag vet. Jag bloggar nästintill bara om hur hemsk B-uppsatsen är, och hur mycket jag försöker smita ifrån den genom att blogga om hur jobbig den är. Fasansfullt, förskräckligt, rysligt, fruktansvärt och hemskt. B-uppsatsen är ett jäkla gissel. Imorgon ska jag nog skriva om porr istället.

***

Bara två dagar kvar!

Och imorgon bör ett besked från Timmy komma. Det vore skönt så man kan slippa gå och vara nervös.

***

Jag är besviken på Huddingegymnasiets hockeykillar i årskurs 2. Här har jag suttit och sagt att hockeykillar visst är skötsamma och inte alls kommer svara oseriöst på våra enkäter. Nu, efter att ha sammanställt enkäterna, får jag väl hålla med om att vissa hockeykillar trots allt är oseriösa. Fan!

Jag älskar sockerdimmans härliga värld!


image33



Kommentarer
Postat av: Linda

Först vill jag bara säga att det är härligt att Samme såg till att Anaheim vann : ) Jag tror de tar hem det här!
Jag har för mig att beskedet ska komma imorgon med, för han skulle träffa Ecke idag tror jag. Håller mina tummar hårt för att de kommer överrens om något : )
Kanske skulle ta med mig grabbarna och komma till Karlstad på lördag : ) Vilken tid är Foppa i stan?

Postat av: Lina

Ja! Porr! weioo! Good girl!

2007-05-31 @ 15:05:48
URL: http://amorous.webblogg.se
Postat av: Linda

Vad dåligt med så lite information om det : / Men jag har ditt nummer så om jag kommer så lovar jag att höra av mig : ) Annars kanske vi hörs något imorgon på MSN.

2007-05-31 @ 17:03:03
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback