Varför är det alltid så mycket månad kvar i slutet av pengarna?

Fan, varför är det så? Det är bara 18:e idag, men pengarna är helt slut. Jag har några räkningar som jag får ta och betala nu, och ta av mina besparingar. Vad ska jag leva på resten av månaden? Ska jag hoppas att U delar med sig av sin tjockismat till mig?

Dessutom är det ju så, att ju mindre pengar man har, desto mer vill man shoppa. Affärerna är proppfyllda med saker jag vill ha och det är en hemsk plåga att inte få unna sig saker när man vill. I onsdags unnade jag mig dock en söt klänning från
Gina Tricot som jag tyckte jag var värd efter att jag och Den Blonda Häxan studsat runt på gymnasieskolor och delat ut enkäter om skoltidningar.



image61



Jag undrar vad jag ska unna mig till veckan... Efter att vi analyserat de ungefär 600 enkäter vi har... Hm...

Jag har just skickat iväg en beställning 8efter mycket om och men) på mina guld-prylar. Två t-shirts och en hoodtröja blev det från svenska mästarna. Grymt snygga!

image67  image81

Dagens musiktips:

Jackson - Johnny Cash och June Carter




Morran hissar:
Uppsala och Lurke 14 juni! Äntligen! Nu är biljetterna bokade och jag, Murke, Piggelin och Lurke ska ha superkul torsdag-måndag.

Morran dissar: Att amn måste använda pengarna till räkningar.

Skönt med fredag!

image33


Kommentarer
Postat av: Oraklet

Det där var ju verkligen äkta. Säger hon, som upptäckte Cash nyligen, på grund av en vad en idiot sa..

Postat av: Morran

På tal om idioter, så ska vi skratta imorgon. Hånskratta. :) Och vad gäller äkta, så är det äkta. Haha.

2007-05-20 @ 02:14:27
URL: http://remrem.blogg.se/morran/
Postat av: Oraklet

Jag är nyfiken. Bara det inte handlar om idioten.

2007-05-20 @ 16:49:07
URL: http://strindlund.blogg.se
Postat av: EMMA

GULD-hooden ska jag köpa i sommar, den kom till webbshopen precis när jag lagt in min beställning. :P Sååå snygga är dom! :D

2007-05-24 @ 07:47:34
URL: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback