Bruce Springsteen, grodorna och jag

Det är en oslagbar kombination här ute på motionsvägarna i Jössefors big city. Jag lyssnar på Springsteen på repeat och zickzackar mig fram mellan grodorna som det är ett överflöd av här så fort det kommit minsta droppe regn.

Det gick riktigt bra och knäet krånglade inte det minsta. Först joggade jag "lilla rundan", det vill säga till stallet och en extra sväng samt lite utfall till tonerna av Streets Of Philadelphia och sedan var jag och Celine ute med Ville så då blev det lite intervallträning i ungefär 45 minuter.

Fattig som jag är blir det ingen hamnfest för mig, utan jag blir istället hemma.
Hopprep och program i en halvtimme står härnäst på schemat. Gör jag det så har jag fredagens träning gjord (även om det inte var riktigt löpning vid intervallträningen, utan snarare jogging).

Micke ska ha folk här, så de lär ockupera nedervåningen. Det blir nog Dancing In The Dark för mig på övervåningen skulle jag tro.

image278

Klicka på bilden för att se ett hopprepsschema


Men först städa och käka. Kycklingfruktsallad, yes yes!

image277



Kommentarer
Postat av: sassa

hahaa!! ja lyssnar på idol-olas nya när ja tränar. mkt bättre än gamlingen du lyssnar på. men seriöst. vad fan... hamnfesten ju! råna en bank o va me.

2007-08-11 @ 13:59:46
Postat av: Morran

Ja, men hallååå... Jag behöver pengar till annat ju. Och vadå Idol-Ola? "Do you feel like i feel nathalie" Hahahah! Du är galen. The Bosst ska det vara. Lär dig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback