Det FINNS rättvisa här i världen!

Åh my lord!

Igår var jag
sjukligt ledsen över att mitt söta halsband var slut på asos, men nu har jag hittat ett liknande och till och med ännu snyggare och sötare på cocoo! Detta kostar visserligen nästan tre gånger så mycket (295 kronor) men det är det värt. Dessutom är det inklusive frakt.

Här är skönheten:

image201




Förhoppningsvis får jag sötis-jordgubben redan på tisdag! Ohoo!

Hur min ekonomi ska klara detta, ja det har jag förstås inte orkat bry mig om. Den här gången tänker jag inte gå miste om jordgubben. Det ska vara jordgubbar på sommaren!

Förresten... Är jag den enda i världen som inte fått H&M katalogen (och som vill ha det)?

image144



Kommentarer
Postat av: courageo

Alltså, jag beställde den allra sista dom hade på Cdon, så jag hade tur! :D:D:D Japp den 29:de då smäller då, då kommer Emma och gör arenan osäker! Hahaha!

Postat av: courageo

Ja ett par rejäla skor kan vara bra att ha. Jag tyckte om de orangea, annorlunda. Jag älskar ovanliga skor, just nu har jag ett par helgula. :P

2007-07-27 @ 23:05:59
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Linda

Riktigt snyggt halsband måste jag säga :) Absolut så kan jag ta med mig dvd'n då :) Så får vi se den tillsammans och gråta ;)

2007-07-27 @ 23:12:01
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Anna

Meh... Ni Modoiter ska inte klaga. Ni har ju gjort fetfina värvningar i Wernblom, Warg och Hållberg. Gissa om jag var sur när jag fick veta att Hållberg valt Modo. Han är grym.
Haha, det kanske är en typisk chickgrej, att lida av ältningsstörning? Haha. Men du... Jag väntar fortfarande på hetbilderna på Forsberg:( Förresten, vad skulle du plugga i höst?

2007-07-28 @ 07:32:48
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

ooops. skrev visst min mail. Skyller på att det är lördag, att jag jobbar o att jag är trött:)

2007-07-28 @ 07:33:31
URL: http://annalindback.blogg.se
Postat av: sassa

ja jag håller med! det där var snyggare än d från asos. tur du hittade det där. :)

2007-07-28 @ 22:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback